Responsable de l'Oficina de Presidència - Selecció

Resp-Oficina-Presidencia-Titol

Responsable de l'Oficina de Presidència

Ruta de navegació

Resp-Oficina-Presidencia-Text

Data de publicació: 01/02/2023

Convocatòria

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses a d’aquesta convocatòria i la convocatòria a la prova pràctica que es durà a terme el 29 de març de 2023. El resultat d’aquesta prova es publicarà el 13 d’abril de 2023.

  • Us fem arribar l'acta extraordinària d'esmena d'error detectat en la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses d'aquesta convocatòria, publicada el passat 3 de març de 2023.

  • Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 22 de març de 2023. Us informem que la prova de nivell d'idiomes es durà a terme el 7 de març de 2023.

  • Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 3 de març de 2023.

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Missió del lloc de treball

Donar suport al President del Port de Barcelona en la gestió de les activitats relacionades amb el seu àmbit de responsabilitat

una oportunitat per contribuir a l'ordenació d'un territori que genera 37.000 llocs de treball i és el 1,7 del PIB català

Què oferim

  • Contracte indefinit

    Contractació indefinida, per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars

  • Horari laboral

    De dilluns a dijous de 08.30  a 17.00 hores i divendres jornada intensiva de 7.30 a 15.00 hores, amb una jornada laboral de 7 hores i 30 minuts, amb la flexibilitat establerta a la APB i amb disponibilitat absoluta a les necessitats del servei.

  • Salari

    El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 212 amb un salari de 46.352,12€ bruts anuals, objectius avaluables (Productivitat B: 2.026,91€ al 100% de consecució) i beneficis socials: xecs gourmet 9€/dia.  No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.

  • Beneficis socials

    Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la concil·liació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació oficial de diplomatura, grau, enginyeria tècnica, llicenciatura o enginyeria.  

  • Experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys, com a assistent de direcció o assistent a la Presidència realitzant les funcions descrites en l'annex 1 de les bases de la convocatòria. 

  • Nivell C de català i domini de la llengua espanyola.

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves:

  • Prova de coneixements.

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.

  • Valoració de mèrits.

  • Entrevista final.

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza l' 1 de març de 2023, a les 12:00 hores.