Analista financer - Selecció

Analista-financer-titol

Analista financer

Ruta de navegació

Analista-financer-text

Data de publicació: 31/01/2023

Convocatòria

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar la llista definitiva de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria i la convocatòria a la prova de coneixements que es durà a terme el 22 de març de 2023. La publicació del resultat d'aquesta prova es publicarà el 30 de març de 2023.

  • Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 17 de març de 2023. Us informem que la prova de nivell d'idiomes es durà a terme el 16 de març de 2023.

  • Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 2 de març de 2023.

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història. 

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització. 

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Missió del lloc de treball

Donar suport a la divisió de Finances Corporatives, col·laborant en la supervisió de les empreses participades i realitzant els anàlisis convenients per prendre decisions sobre operacions corporatives i d'inversió; tot plegat amb l'objectiu de col·laborar en assegurar la transparència total sobre l'activitat financera i la bona governança econòmica de l'APB.

Si creus, com nosaltres, que només val aconseguir resultats si és de manera responsable, honesta, amb transparència i sent fidel als teus principis, som la teva organització.

Què oferim

  • Contracte temporal de llarga durada

    La duració del contracte será igual al temps que la persona substituïda estigui alliberada sindicalment. Tindrà la possibilitat de contracte indefinit, en el cas que es concedeixi oferta pública indefinida suficient i l'APB l'assigni, en el seu cas, a aquest lloc de treball.

  • Horari laboral

    de dilluns a dijous en jornada partida de 08.30 a 17.00h i divendres de 7.30 a 15.00, amb la flexibilitat horària establerta a l'empresa i segons les necessitats del servei.  

  • Salari

    El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 215 amb un salari de 39.992,58€ bruts anuals, més objectius avaluables (Productivitat B) segons consecució i beneficis socials. No obstant, caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari. En el cas de no assolir-les en un període màxim de 6 mesos, s'assignarà el nivell salarial corresponent segons les competències que es tinguin transcorregut aquest període.

  • Beneficis socials

    Diposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre d'altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació oficial de diplomatura, grau o llicenciatura en Ciències empresarials, Ciències econòmiques, Administració d'empreses o altres titulacions universitàries afins.

  • Experiència mínima de 2 anys en anàlisis financers, corporate finance i/o project finance, realitzant tasques de control de gestió, extracció de dades i anàlisis d'informació societària i planificació financera (pressupostos, control de costos, etc.) i/o realitzant les funcions descrites a l'annex 1 de les bases de la convocatòria.

  • Català nivell C i domini de la llengua espanyola.

  • Nivell B2 d'anglès.

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves:

  • Prova de coneixements teòrics i pràctics

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.

  • Valoració de mèrits.

  • Entrevista final.

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 28 de febrer de 2023, a les 12:00 hores.