Assessor/a tècnic/a jurídic/a de contractació - Selecció

Ruta de navegació

Assessor-Tecnic-Juridica-de-Contractacio-titol

Assessor/a tècnic/a jurídic/a de contractació

Ruta de navegació

Assessor-Tecnic-Juridica-de-Contractacio-text

Data de publicació: 13/02/2023

Convocatòria

Seguiment del procés de selecció

  • Us fem arribar l'acta extraordinària d'esmena d'error per informar del canvi de data per realitzar la prova pràctica.

  • Us fem arribar la llista provisional de persones admeses i excloses en aquesta convocatòria. La publicació de la llista definitiva de persones admeses i excloses es publicarà el 31 de març de 2023. Us informem que la prova de coneixements pràctics es durà a terme el 4 d’abril de 2023.

  • Us informem que s'ha tancat el procés de recepció de candidatures per a aquesta oferta. La llista provisional de persones admeses es publicarà el 16 de març de 2023.

El Port de Barcelona

El Port de Barcelona ha contribuït al desenvolupament del seu entorn al llarg dels seus 150 anys d'història.

Som una organització responsable, on només val aconseguir resultats si ho fem de manera honesta i respectuosa, treballant amb la màxima transparència i sent fidels als principis que al llarg dels anys ens han consolidat com un dels ports més innovadors.

Això comporta una gran responsabilitat. Primer amb totes les persones que formem l'Autoritat Portuària de Barcelona, amb totes les empreses del port i, en general, amb tota la ciutadania com a organisme públic que som.

Aquests comportaments són els que representa la nostra marca interna Naveguem Junts, amb la qual volem mantenir, potenciar i transmetre allò que ens caracteritza com a organització.

Des de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ens prenem molt seriosament tot allò relacionat amb la salut de les persones i fem grans esforços per potenciar-la i millorar-la contínuament. Estem certificats com a empresa saludable per l'Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball (INSST), un reconeixement a les nostres bones pràctiques en promoció de la salut i al treball realitzat per promoure la salut i el benestar dels nostres treballadors/es.

Així mateix, totes les nostres convocatòries i processos de selecció tenen en compte el principi d'igualtat entre homes i dones i estableixen que en el cas d'empat entre persones aspirants, el primer factor de desempat per seleccionar la persona que ocuparà la plaça serà el gènere menys representat a la categoria professional a cobrir.

Missió del lloc de treball

Col·laborar en la gestió i l’assessorament jurídic dels expedients de contractació de l’APB, d’acord amb les directrius del lletrat/da responsable de contractació.

Busquem persones que valorin els reptes i vulguin continuar aprenent sigui quina sigui la seva especialitat

Què oferim

  • Contracte indefinit

    Contractació indefinida, per a la persona candidata que obtingui la major puntuació, pel sistema de concurs-oposició. La resta de persones aspirants considerades APTES com a resultat d'aquesta convocatòria, constituiran una borsa de treball per aquesta ocupació o altres similars.

  • Horari laboral

    De dilluns a dijous en jornada partida de 9.00 a 18.00h i divendres de 9.00 a 15.00h, amb la flexibilitat horària establerta a l'APB.  

  • Salari

    El nivell retributiu màxim associat a aquesta plaça serà el GBN 214 amb un salari de 41.354,70€ bruts anuals més objectius avaluables (Productivitat B: 1.887,88€ al 100% de consecució) i beneficis socials: xecs gourmet 9€/dia. Caldrà assolir totes les competències requerides per poder consolidar aquest salari.

  • Beneficis socials

    Disposem d'un servei mèdic propi i mútua concertada amb un ampli ventall d'especialitats i tractaments subvencionats, així com unes instal·lacions lúdico-esportives per a la pràctica d'esport. Proporcionem xecs menjador i targeta de transport públic o aparcament al lloc de treball. També gaudim d'excel·lents opcions de flexibilitat horària per garantir la conciliació de la vida laboral i personal, entre altres avantatges.

Requisits mínims

  • Titulació oficial universitària de grau o llicenciatura en Dret.

  • Experiència mínima de 2 anys amb responsabilitat en gestió de tramitació d’expedients de contractació, realitzant les funcions descrites en l’annex 1 de les bases de la convocatòria.

  • Català nivell C i domini de la llengua espanyola.

Fases del procés de selecció

El procés de selecció consta de les següents proves.

  • Prova de coneixements.

  • Prova psicotècnica per avaluar les competències genèriques.

  • Valoració de mèrits.

  • Entrevista final.

Aquest contingut és un resum de les bases de la convocatòria que només té valor informatiu. Les bases constitueixen el document oficial on es desenvolupen tots els aspectes de la convocatòria. El termini per inscriure't en el procés de selecció finalitza el 13 de març de 2023, a les 12:00 hores.